Zapisz się do newslettera
Producenci
Pytania i odpowiedzi

 Najczęściej zadawane pytania

  • W jakim czasie zostanie doręczona przesyłka? Czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
  • Jakie są możliwe formy dostawy?  Formy dostawy dostępne w AGMAKO - SKLEP to: odbiór osobisty w Hurtowni Agmako, paczkomat InPost, przesyłka kurierska UPS lub DHL, przesyłka kurierska pobraniowa UPS lub DH.
  • Co mam zrobić, jeśli otrzymany produkt jest niewłaściwy lub uszkodzony? Taki produkt można zwrócić lub reklamować. Proszę zapoznać się w tym celu z Regulaminem bądź skontaktować się telefonicznie/mailowo z naszym pracownikiem.
  • W którym momencie kwota za zakupiony towar jest pobierana z mojego konta bankowego? Kwota przelewana za zamówienie pobierana jest z konta w momencie złożenia dyspozycji w banku. Kwota z karty kredytowej pobierana jest w momencie, gdy zamówienie jest gotowe do wysyłki.
  • W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy? Za zakupy można zapłacić płatnością online: przelewem bankowym lub kartą. Akceptujemy karty kredytowe Visa i MasterCard. Płatności objęte są szczególną ochroną poprzez zastosowanie szyfrowanej transmisji danych SSL. Możliwa jest również dostawa z opcją płatności za pobraniem. Płatność gotówką możliwa jest przy odbiorze osobistym.
  • Co mam zrobić, jeżeli moja paczka nie dotrze? Gdy paczka opuszcza magazyn, Klient otrzymuje automatycznie generowaną wiadomość email z potwierdzeniem wysyłki. Jeżeli, mimo potwierdzenia wysyłki, paczka nie dotrze w ciągu maksymalnie pięciu dni roboczych, prosimy o kontakt z naszym Sklepem.
  • Czy są możliwe dostawy za granicę? Towary wysyłane są wyłącznie na terenie Polski.
  • Jak mogę anulować bądź zmodyfikować swoje zamówienie? Modyfikować zamówienie (zmieniać zawartość koszyka zakupowego) można samodzielnie do momentu kliknięcia przycisku „Potwierdź zakup”. Późniejsza modyfikacja zamówienia nie jest możliwa.
  • Ile dni mam na odbiór zamówienia w sklepie? Od momentu otrzymania powiadomienia drogą e-mail, Klient ma maksymalnie 8 dni roboczych na odbiór paczki w naszej Hurtowni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
  • Czy ceny w sprzedaży internetowej są takie same jak ceny detaliczne w sprzedaży stacjonarnej? Nie. Ceny na platformie internetowej różnią się od cen detalicznych w sprzedaży stacjonarnej realizowanej w siedzibie Hurtowni Agmako.

W razie pojawienia się innych pytań, zapraszamy do kontaktu z naszymi pracownikami.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl